You need to enable JavaScript to use the communication tool powered by OpenWidget

Контактний номер акаунта — цей той номер телефону, який ви вказали в даних власника акаунта, коли заповнювали таку анкету оформлюючи ваше перше замовлення.

Дані власника акаунта — цей той контакт, який за замовчуванням встановлюється в ваших замовленнях, якщо ви не обрали інші дані вручну. Контактний номер використовується для активації двофакторної аутентифікації.

Незважаючи на те, що функції зміни телефону в особистому кабінеті немає, змінити контактний номер акаунта можливо.




Оберіть доменне ім'я своєї мрії





Якщо поточний номер телефону активний, напишіть з контактної пошти акаунта на поштову скриньку support@nic.ua. У листі повідомте про свій намір, поточний і новий номери телефону. Також уточніть, що готові підтвердити зміни в телефонному режимі (буде виконано дзвінок на обидва номери).

Якщо поточний номер телефону неактивний, слід підготувати письмовий запит:

  1. Завантажте і заповніть заяву згідно до підготовленного шаблону (шаблони для юридичних та фізичних осіб знаходяться у додатку до цієї статті).
  2. Передайте заяву згідно до інструкції "Як підготувати письмовий запит до NIC.UA".