База знань
Загальні питання
- Як підготувати письмовий запит до NIC.UA
- Як можна передати документ із цифровим підписом?
- Як підписати документ цифровим підписом у службі ДІЯ
- Передача документів з електронним цифровим підписом (сервіс Paperless)
- Передача документів з електронним цифровим підписом (сервіс "Вчасно")
- Помилка "Captcha_invalid_score": Чому вона виникає і як її усунути
- Як я можу змінити email (логін) мого акаунта?
- Підключення двофакторної авторизації (2FA)
- Як вимкнути двофакторну автентифікацію (2FA)
- Що таке логін акаунта?
- Що таке nic-handle реєстранта та як його знайти?
- Безкоштовне замовлення не оформлюється (потрібна прив'язка картки)
- Як змінити мову інтерфейса на сайті NIC.UA та мову повідомлень?
- Як деактивувати акаунт NIC.UA?
- Політика розв'язання доменних спорів
- Де і як можна зареєструвати торгову марку
- Як дізнатися дані власника доменного імені?
- Я зареєстрував свій акаунт на "помилкові" дані, як я можу їх змінити?
- Як заповнити заяву на виправлення помилкових даних
- Заповнення даних власника акаунту в NIC.UA
- Чи можливо змінити власника акаунта?
- Чому email (телефон) залишилися незмінними в особистому кабінеті (в домені) після додавання нового контакту в NIC.UA акаунті?
- Пін-код для підтримки: що це і де знайти
- Помилка при підключенні двухфакторної автентифікації (2FA). Не приймається код.
- Як змінити пароль в особистому кабінеті NIC.UA?
- Як змінити контактний номер акаунта
- Не можу підключити двофакторну автентифікацію (2FA). Причини та рішення
- Як отримувати повідомлення про замовлення у Viber
- Як отримувати повідомлення про замовлення в Telegram
- Як отримати зв'язок з власником домену?
- Накопичувальна знижка
- Партнерська програма NIC.UA
- Як перенести хостинг між клієнтами NIC.UA?
- Як зрозуміти терміни і визначення які використовуються на сайті?
- Як отримати сертифікат на домен?
Оплата
- Як прив'язати карту в NIC.UA аккаунт?
- Чому не прив'язується картка до облікового запису NIC.UA.
- Чому при спробі оплати не пропонується використовувати бонуси?
- Чому під час оформлення замовлення отримую помилку?
- Як застосувати купон зі знижкою на сайті NIC.UA?
- Що робити, якщо оплатив за послугу декількома рахунками та кожен з них частково?