Замовлення на хостинг вже закрито. Чи можна його відновити?
Будь-яке замовлення в NIC.UA можна продовжити протягом 28 діб після закінчення терміну дії.
Якщо з моменту закінчення замовлення пройшло більше 28 діб, то замовлення закривається.
Навіть якщо замовлення вже закрите, найчастіше файли вашого сайту можна відновити.
Існує два варіанти дій:
- Відновлення замовлення для подальшого продовження
- Оформлення нового замовлення і відновлення в нього файлів з резервної копії
Відновлення замовлення для подальшого продовження
Спробуйте створити нове замовлення на хостинг для цього ж домена. Якщо ви отримаєте повідомлення про те, що хостинг для такого домену вже існує, то ваш хостинг акаунт ще не було видалено з сервера хостингу.
Оберіть доменне ім'я своєї мрії
У такому випадку ми можемо просто відновити його для подальшого продовження.
Для цього напишіть нам на support@nic.ua. У запиті потрібно вказати, для якого домену потрібно відновити хостинг.
Оформлення нового замовлення і відновлення в нього файлів з резервної копії
Якщо ж замовлення додасться в кошик успішно, то ваш хостинг акаунт вже видалено з сервера хостингу. У такому випадку можна перевірити наявність резервної копії вашого хостингу.
Для цього напишіть нам на support@nic.ua, вкажіть ім’я основного домену хостингу або номер замовлення на хостинг з розділу «Архів хостингу».
Резервні копії зазвичай зберігаються кілька місяців. Якщо резервна копія вашого хостинг акаунту ще зберігається, то ми зможемо відновити всі дані в новому замовленні на хостинг.
Після цього вам потрібно буде перенаправити ваш домен на новий хостинг.