You need to enable JavaScript to use the communication tool powered by OpenWidget

Клієнтам інколи доводиться заповнювати та надсилати заяви, а також копії інших документів, щоб виконати певний запит. Наприклад, змінити дані реєстранта у домені або перенести замовлення до іншого акаунту.

Щоб пришвидшити процес передачі документів, можна підписати їх скан-копії за допомогою електронного цифрового підпису та передати за допомогою сервісу "Вчасно".

Також є можливість передачі документів за допомогою сервісу Paperless.




Оберіть доменне ім'я своєї мрії





Для передачі документів за допомогою "Вчасно" виконайте такі кроки:

1. Завантажте та підпишіть скан-копії документів.

2. Відправте підписані документи, використовуючи такі реквізити:

3. Повідомте про відправку документів на поштову скриньку support@nic.ua.